Ahoj všichni,
vzhledem k situaci která u nás momentálně panuje tak jsem se rozhodl že ji využiji a udělám velký servis na VFR, stejně by mě to neminulo protože mám už nakrouceno přes 50 000km.
- Veškeré provozní kapaliny si vyměním sám doma.
Ale co se týče ventilů a rozvodů tak Původně jsem myslel že vefro odvezu do Hondy ať mi to udělají oni, ale jak doplnil Deltoro ve scallově článku o rozvodech "pocit že jsme si niečo urobili na vlastnej motorke stojí zato" tak jsem se rozhodl že si to udělám sám. Nastudoval jsem asi 10x oba články co tu publikoval scalla (článek o ventilech i rozvodech) k tomu jsem si pořídil originál servisní manuál přímo pro VFR a aby toho nebylo málo tak jsem si stáhl manuál z motorkáři.cz.
I přes všechny tyto informace se chci jen zeptat:
- zda budu potřebovat nějaké to spešl nářadí (aretační přípravek V-tec ventily např.)
- dále zda mám pořídit i nové těsnění šroubů ventilového víka nebo mohu použít ty staré těsnění ventilových šroubů
- zda mám rovnou vyměnit i napínáky rozvodů když už budu dávat nové rozvody
Samozřejmě veškeré informace, rady, tipy, pokyny atd. atd. jsou vítány. Tato otázka je směřována asi především na scallu a stanleyho
ale samozřejmě i ostatní mohou přispět, předem děkuji za všechny odpovědi.