Status update: Dnes mi Pája pomohla sundat nádrž, takže jsem mohl sundat sání a zpřístupnil se mi další kus kabelu. Opět žádné viditelné poškození. Potaha jsem tedy za kabel tak, aby se dostal co nejdál od rámu. K ničemu to nebylo, nic propáleného skrz. Ale při měření mi přestal měřák bzučet (ať nemusím koukat na displej, používám režim pro měření diod) a naměřil jsem odpor cca 1000 ohm. To je taková ani ryba ani rak, správně by tam nemělo být nic. Takže jsem ještě potahal za vedení v místě, kde se kolem zadního válce stáčí kolem kastlíku s baterkou a hle, najednou neprůchozí. Takže jsem opět přišrouboval kostry, zapojil baterku a místo 30A jsem dal 5A pojistku, což je na prázdné vedení až dost a na případný zkrat taky. Pojistka v pohodě, v předu na pojistkové skříňce je napětí, kde má být a není, kde nemá být. Prostě normálně to funguje. Tak to mi řekněte, co to jako je? Kdyby ten drát byl prodřený až na kostru, tak přimáčknutím zpátky se ten zkrat musí znovu objevit. Ale tahal jsem za to, kroutil jsem s tím (v rámco možností, je to tuhý svazek) a nic. Normálně - opraveno. To je fakt síla. Kdyby ty dráty byly vevnitř spálené, jak jsem si myslel, tak ten chybový stav bude trvat nebo se minimálně objeví znova. Kdybych byl správný drsoň, tak to složím zpátky a vesele jezdím dál.
No leda že ty dráty mají uvnitř svazku poškozenou izolaci a jak jsem s tím svazkem kroutil, pootočily se tak, že se dotýkají nějakým zdravým kusem izolace. Ale taky se začínám bát, že to rozeberu, rozpárám svazek a nenajdu nic. A nenaměřím taky nic. Tak to pak svolám elektrikářské koncilium do Příbrami.