X4 napsal: Ahoj,
tak mě VFR zase trochu potrápilo.
Myslel jsem si, že jsem to vyřešil asi před rokem, ale jak psal Scalla: "Nechce se mi věřit..." tak já neznaboh věřil.
Takže se oteplilo a já chtěl nastartovat. Nic. Baterie už na podzim stála za prd a přestože byla celou zimu nabíjena, nepochopila, že už je jaro.Chtěl jsem si udělat radost malou vyjížďkou, takže jsem to nějak nastartoval, ale VFR se "sytičem" držela volnoběh na 4.500ot. Potom na 65st C spadla na 800ot a za pár vteřin chcípla.
Dobrá asi nějaký problém s benzínem přes zimu. Ale na podzim jsem dal plnou nádrž BA100 + VIF. No nic neřeším, vytáhnu benzín, dojedu pro čerstvý a znovu to samé. Takže rozborka, čím by to mohlo být.
Po rozdělání airboxu vyndám filtr a smrdí, jak když je politý benzínem. Vyndám celý airbox kontroluji všechny podtlakový hadičky, jestli náhodou nějaký hlodavec neměl hlad a vše vypadá dobře. Vloni nový svíčky celý očouzený, ale ploška kde pálí krásně měděná nebo co je to za barvu. Už mě nic nenapadalo a říkal jsem si, že to budu muset odvézt do servisu, ale v tuto roční dobu tam toho mají hromadu a bůh ví kdy se k tomu dostanou. Pátral jsem a sehnal jsem kontakt na člověka z Hondy v Hradci Králové - Nokamoto. Musím jen pochválit jeho trpělivost a znalosti. Po telefonu si vyslechl celý příběh pak chvíli někam klikal myší a nakonec řekl, že se to sice nestává, ale ať zkusím odpojit přepadovou hadičku od podtlakového ventilu. Měla by být suchá. I když má dost malý průměr vyteklo z ní docela dost benzínu. Objednal jsem nový podtlakový ventil a VFR vrní a přede tak, jak jsem jí ještě asi neslyšel. Tímto děkuji Aleši Rambovi z Nokamoto a doufám, že mám již vše opraveno a budu jen jezdit.
X4
No vidíš, jaký máš hezký příběh…
máš k tomu nějaké fotky? Pokud ano, založ článek (pokud nevíš jak, napiš), vlož tam tenhle text, přidej fotky. Hned budeš mít body do klubovní soutěže... Z tvého popisu nechápu, který ventil jsi měnil. Já bych takovou závadu nepoznal. Chce to fotky…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro