Já bych spíše jako standardní žárovku definoval to, co je na motorku namontované ve výrobě. Pokud tohle definujeme jako standard kvality, pak už snadno můžeme rozlišovat nadstandardní a podstandardní žárovky.
Tyhle super zázračné breakery a podobně bych zařadil mezi nadstandard, protože slibuje něco více, než to, co tam bylo. No name žárovky za pár kaček podstandard. Nestojí mnoho, možná ani mnoho nevydrží, ale na druhou stranu to od nich nikdo nečeká. Jak píše VFRoštak, v noci jezdí málo kdo (možná Kojak to práce
). Ale čas od času se "poštěstí" a pak jsem si říkal, že by bylo fajn mít něco, co svítí. Bohužel cena x životnost hovoří proti. Opravdu ta více svítivá žárovka vydržela +/- 10 000km, Phillips z výroby 30 tisíc. Ale možná byla chyba i ve výběru. Osram dělá ještě Night racer, která je prý přímo pro motorky, se zvýšenou odolností proti vibracím. No, třeba v rámci dobré zábavy nějaké vyzkouším, až odejdou ty modré no-name, co mám ještě v garáži.
Pokud jde o svítivost, pak 10% navíc asi není nic, co by člověk zaznamenal. Možná by stačilo tu motorku ve tmě vyfotit a trochu podexponovat. Na fotce by ten rozdíl mohl být vidět. Třeba u toho nigh racera Osram tvrdí, že AŽ (to je už vůbec zajímavá formulace
) o 90% více světla. Tak to na fotce musí být poznat. Jinak mne taky zaujalo, že světelný kužel je až o 35m delší. To nechápu, jak docílili, aniž by oslňovali řidiče v protisměru. Ale možná se pro tyto žárovky nešíří světlo přímočaře.