• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7440

  • VFRošt
  • Avatar uživatele VFRošt
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 177
  • Obdržená poděkování 9
scalla napsal:

Zpět k tématu Multistrada. V téhle motorce se talošům podařilo skloubit několik věcí. Výkon jako u sportovní mašiny, pohodlný posaz pro cestování, nízkou hmotnost a motorka vypadá dobře jak s kuframa tak bez nich. Nádrž je na hranici použitelnosti. Tahle motorka už několik let nemá naprosto žádnou konkurenci. Nikdo jiný nic podobného nenabízí. Kdyby ji taloši dokázali vyrábět ve stejné kvalitě a finančními náklady jako japonci, byl by to prodejní trhák. On je to trhák i tak, v poměru k výrobním kapacitám Ducati. Ale ta cenovka je velká brzda.


Zpět k tématu Ducati Multistrada 1200
Především to beru tak že se bavíme o motorkách a nikomu tady neimplementuji svůj názor, že .... ;) ? Pro mne jsou to marketingové kecy : 4v1 :)
Tím neříkám, že je to špatná motorka, moderní elektronika mi dovoluje si motorku trochu přizpůsobit, ale do terénu? Kecy! Na polní cestu, to ano...
Na cestování bude asi fajn - vzpřímená pozice, trochu dojezd, bagáž....
Na nějaké závodění - kecy, má silný motor a chytrou elektroniku, ale na okruh to přeci není...
A do města? Tam mohu s kde čím...

No nechci tady dělat chytrého, vymysleli to Taliáni hezky, kdybych se svezl, tak bych možná čůral místo ledvinového písku malé Multistrady B)
Ale - Cena motorky je dost šílená..., je to ITAL a má osobní zkušenost s moto věcmi od Talošů je: hezky vypadají, jsou dobře vymyšlený, ale dlouho dobře nefungují (většinou z důvodu nekvalitních materiálů a technologické nekázně...)
Navíc se mi tento typ motorek moc nelíbí...

Venku je chcanec a zima a my se tady jen tak bavíme o motorkách, tak to tak berte, hm...? :) ;)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od VFRošt.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7445

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 415
  • Obdržená poděkování 1
....mi ten začátek smrdí reklamou..... :S

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7448

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
VFRoštak napsal:

Především to beru tak že se bavíme o motorkách a nikomu tady neimplementuji svůj názor, že .... ;) ? Pro mne jsou to marketingové kecy : 4v1 :)
Tím neříkám, že je to špatná motorka, moderní elektronika mi dovoluje si motorku trochu přizpůsobit, ale do terénu? Kecy! Na polní cestu, to ano...
Na cestování bude asi fajn - vzpřímená pozice, trochu dojezd, bagáž....
Na nějaké závodění - kecy, má silný motor a chytrou elektroniku, ale na okruh to přeci není...
A do města? Tam mohu s kde čím...

No nechci tady dělat chytrého, vymysleli to Taliáni hezky, kdybych se svezl, tak bych možná čůral místo ledvinového písku malé Multistrady B)
Ale - Cena motorky je dost šílená..., je to ITAL a má osobní zkušenost s moto věcmi od Talošů je: hezky vypadají, jsou dobře vymyšlený, ale dlouho dobře nefungují (většinou z důvodu nekvalitních materiálů a technologické nekázně...)
Navíc se mi tento typ motorek moc nelíbí...


Líbí nelíbí, to je věc velmi individuální. Mně se zase líbí a moc. :) Pochopitelně, marketingové kecy jsou dnes všude. 4v1 to je jak to kafe v pytlíku, které prodávají v supermarketu. :laugh:
Ale pojďme trochu ty kecy učesat:
1) terén ve smyslu polní cesta ve smyslu uježděná hlína, hrboly, lesní cesta - ano
2) cestování - ano
3) okruh ve smyslu toho, co tam ujede VFR - ano
4) město - ano, což jak jsi sám napsal můžeš s kde čím.

Ducati koupil Volkswagen, takže je možné, že co do kvality a technologické kázně, půjde značka nahoru. Ale cenovka dolů - na to bych moc nevsadil. Nicméně berme čistě motorku. Co může postavit Honda proti ní? Parník Crosstourer? :side:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7451

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007
  • Návštěvník
  • Návštěvník
scalla napsal:

VFRoštak napsal:

Petr má pravdu.
V poslední době mě sice připadalo, že Honda trochu ztrácí dech, ale jak se zdá není tomu tak. Jen prostě modely Hondy nemusí každému "sedět" - co člověk - to názor, že... ;)


Mně spíše přijde, že to v poslední době v Hondím marketingu převzali kokoti. Viz VFR1200. Suprová motorka s debilní nádrží. Tohle může vymyslet jen blbec. A neberu řeči, že to nejde. Jestliže v Moto GP umí udělat motorku s véčkovým motorem a 24 litrovou nádrží (kde těžiště hraje sakra větší roli než na 1/4 tunovém parníku), pak ji musí umět udělat i na sériovce. Taky by se mohli inspirovat u Guzzi, kde Stelvio čelilo podobné kritice. Taloši to vzali z gruntu a dnes má Stelvio 32 litrovou nádrž a kupodivu to vypadá i hezky, na rozdíl od GS Adventure, kde obdobně velká nádrž vypadá jak cisterna. :) A proč třeba Crosstourer nemá 32 litrovou nádrž, když je to takový tourer?
Nebo Crosstourer. Na kterou sviňu dali na takovou motorku drátěné kola? K čemu to je? Kromě toho, že se to hůř čistí? O palubce, která ve mně evokuje tu z embéčka ani nemluvím (ale to je má osobní averze, předpokládám, že kokoti embéčko neznají :) ).
Jasně, pokud budu chtít motorku jen tak na projetí, klidně si můžu koupit CB1100. Ta je pěkná. Ale kufry by na ní vypadaly fakt divně.


ja myslim ze zamenujes sve osobni preference a obecnou pouzitelnost .. mne se treba dratene kola i na crosstourerovi libi (a netvrdim, ze to zvysuje pouzitelnost)

porad resis u VFR objem nadrze .. jezdim na ni uz pres 4 roky a nesere mne to. Zastavit kazdych 250 km mi necini problem.

Urcite bych vedel , jak pouzit noveho farose SP, stejne tak 600RR.

Urcite bych vedel, jak pouzit CB1100, idealne ve verzi EX

urcite bych vedel, jak pouzit CRF 250L

urcite bych vedel, jak pouzit SH300i

staci?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7452

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
Tak můj názor na Ducati a vše italské asi znáte takže to raději nebudu znova moc rozvádět. Konec konců jedno taloše máme doma. Pokud bych o tuhle značku ale vůbec kdy zavadil (ne, buďte v klidu nestane se to!) pak jako jediná by připadala v úvahu nová MS. Líbí se mi. Kecy 4v1 jsou reklama, ale s trochou představivosti proč to tak nenazývat..
a vidím to takto-
-na silnici bude zatraceně rychlá a určitě i pohodlná a to i na špatně silnici kde bych volil elektronický podvozek
-terén?? ne ani polní cesta ujetá hlína-s tímhle opravdu NE, pokud někdo jezdil na enduru tak NE
-cestování?? věřím, že good viz bod 1
-okruh?? kdo by tam s tím lezl, větší sranda by s tím byla koupat na okreskách "machry" na SS
-město? ucházející
Vlastně ano, pro mě je to hodně povedená motorka u který by mi asi nejvíc vadil nápis na nádrži :))

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7454

  • VFRošt
  • Avatar uživatele VFRošt
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 177
  • Obdržená poděkování 9
scalla napsal:

VFRoštak napsal:

Především to beru tak že se bavíme o motorkách a nikomu tady neimplementuji svůj názor, že .... ;) ? Pro mne jsou to marketingové kecy : 4v1 :)
Tím neříkám, že je to špatná motorka, moderní elektronika mi dovoluje si motorku trochu přizpůsobit, ale do terénu? Kecy! Na polní cestu, to ano...
Na cestování bude asi fajn - vzpřímená pozice, trochu dojezd, bagáž....
Na nějaké závodění - kecy, má silný motor a chytrou elektroniku, ale na okruh to přeci není...
A do města? Tam mohu s kde čím...

No nechci tady dělat chytrého, vymysleli to Taliáni hezky, kdybych se svezl, tak bych možná čůral místo ledvinového písku malé Multistrady B)
Ale - Cena motorky je dost šílená..., je to ITAL a má osobní zkušenost s moto věcmi od Talošů je: hezky vypadají, jsou dobře vymyšlený, ale dlouho dobře nefungují (většinou z důvodu nekvalitních materiálů a technologické nekázně...)
Navíc se mi tento typ motorek moc nelíbí...


Líbí nelíbí, to je věc velmi individuální. Mně se zase líbí a moc. :) Pochopitelně, marketingové kecy jsou dnes všude. 4v1 to je jak to kafe v pytlíku, které prodávají v supermarketu. :laugh:
Ale pojďme trochu ty kecy učesat:
1) terén ve smyslu polní cesta ve smyslu uježděná hlína, hrboly, lesní cesta - ano
2) cestování - ano
3) okruh ve smyslu toho, co tam ujede VFR - ano
4) město - ano, což jak jsi sám napsal můžeš s kde čím.

Ducati koupil Volkswagen, takže je možné, že co do kvality a technologické kázně, půjde značka nahoru. Ale cenovka dolů - na to bych moc nevsadil. Nicméně berme čistě motorku. Co může postavit Honda proti ní? Parník Crosstourer? :side:


Ale Tome :), tak se mi zdá, že jsi nějaký předpojatý B)
Přečti si znovu, co jsem psal. Mě se nelíbí tento typ motorek - něco jako enduro atd., víš? Multistrada jako taková ujde, je to docela šmrncovní Italka... :) , není to typ motorky, která se mi ale líbí, toť vše. Ale určitě bych se rád svezl, hm....? ;)

Otázka malé nádrže? Osobně bych na CB1100 uvítal o něco větší, ale v reálu mě to vůbec, ale vůbec ne..re. Se spotřebou kolem 4,5l je dojezd cca 300km a v dnešní době je benzín na každém rohu, že ano... :)
Takže i když se jedu jen projet nebo na celodenní výlet, je to v naprosté pohodě...

U VFR1200 je to myslím obdobné....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7456

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
beyk0007 napsal:

ja myslim ze zamenujes sve osobni preference a obecnou pouzitelnost .. mne se treba dratene kola i na crosstourerovi libi (a netvrdim, ze to zvysuje pouzitelnost)

porad resis u VFR objem nadrze .. jezdim na ni uz pres 4 roky a nesere mne to. Zastavit kazdych 250 km mi necini problem.

Urcite bych vedel , jak pouzit noveho farose SP, stejne tak 600RR.

Urcite bych vedel, jak pouzit CB1100, idealne ve verzi EX

urcite bych vedel, jak pouzit CRF 250L

urcite bych vedel, jak pouzit SH300i

staci?


Nezaměňuji. Chceš snad říct, že kdyby měla VFR1200 24 litrovou nádrž, že by ti to vadilo? Ty jsi ji prostě chtěl tak moc, že akceptuješ i její nedostatky. Je to tvoje volba. Zřejmě takových jako ty je dostatečný počet, motorky se prodávají a Honda nemá potřebu nic měnit. Takoví jako já se budou muset poohlédnout po konkurenci.
Taky bych věděl jak využít stroje, které zmiňuješ. ;) Ale na tohle nemám ani garáž, ani rozpočet. :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7457

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
VFRoštak napsal:

Ale Tome :), tak se mi zdá, že jsi nějaký předpojatý B)
Přečti si znovu, co jsem psal. Mě se nelíbí tento typ motorek - něco jako enduro atd., víš? Multistrada jako taková ujde, je to docela šmrncovní Italka... :) , není to typ motorky, která se mi ale líbí, toť vše. Ale určitě bych se rád svezl, hm....? ;)

Otázka malé nádrže? Osobně bych na CB1100 uvítal o něco větší, ale v reálu mě to vůbec, ale vůbec ne..re. Se spotřebou kolem 4,5l je dojezd cca 300km a v dnešní době je benzín na každém rohu, že ano... :)
Takže i když se jedu jen projet nebo na celodenní výlet, je to v naprosté pohodě...

U VFR1200 je to myslím obdobné....


Proč bych měl být předpojatý? Je to přece jen diskuse, ne? :) Nemusím mít stejný názor jako všichni a už vůbec nemám potřebu říkat, že Honda je nejlepší na světě. Kor, když dělá takové kokotiny...

CB1100 není primárně určena na cestování, na rozdíl od VFR1200, kterou Honda prezentuje jako sportovně cestovní. A kdyby VFR1200 jezdila za 5 litrů, ať taháš jak taháš, pak by byl stávající objem nádrže více než dostatečný... :)

Benzín máš dneska na každém rohu. To je pravda. Ale v jaké kvalitě? :S

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7460

  • VFRošt
  • Avatar uživatele VFRošt
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 177
  • Obdržená poděkování 9
Tak se mi zdá, Tomíku , že musíš mít poslední slovo za každou cenu :) ;) :laugh:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7461

  • Radim
  • Avatar uživatele Radim Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
úplně nezávisle, tak nějak pořád končím na stejném výběru u Multistrady. A to jsem obklopen docela nepřátelským prostředím kde GSo je pomalu svaté a NEJ. :-)

Místo mojí VFR jsem měl mít nového Monstera prostě srdcovka, ale pak tak nějak jsem věděl, že budu chtít víc jezdit mimo město, než po městě a tak to byla nakonec VFRka. Ještě chci u ní alespoň rok dva vydržet, ale stále uvažuji, co by to bylo, kdyby to přišlo. VFR1200 se zdála jako logické pokračování, i přes tu menší nádrž a 12ctku motor. (mohli to udělat třeba jen jako "litr" lehčí stroj a s větší nádrží) pak se znovu objevila 800F, osobně se mi docela libí, ale bude to víceméně stejný stroj ikdyž úplně nový a určitě lepší. (takže možná) Nechci moc velkou kobylu přeci jenom dost často jezdím pro radost i po městě, do práce a jen tak na chvíli.

Stále častěji se objevujeme na cestách, na kterých už to VFR moc nesluší, ale zvládá to se ctí (naháči jsou ještě pořád OK) cestovnímu enduru by to tamm asi slušelo víc.

Takže se mé myšlenky stále motají kolem té Multistrady. Cena je však holt DUCATI s motorkou si tam holt kupujete i to srdce. Od výstavy v Brně se to, ale začiná pomalu ještě přesouvat k TIGERovi, takže ještě uvidíme než to uzraje.

Každopádně pokud budete mít jen jeden stroj v garaži, tak si myslím, že to bude vždycky na nějaké straně o více či méně silném kompromisu. Takže pokud zůstane Tomášovi VTEC v garaží a pořidí k tomu něco co VTEC určitě pro něj dneska není, tak to bude asi nejblíž k ideálu. Stále častěji mě tato varianta taky napadá.

mějte se Radim

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.321 sekund
Powered by Kunena fórum