• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7424

  • Ducati Multistrada
  • Avatar uživatele Ducati Multistrada Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Ahoj, všechny zdravím, protože leje, tak si aspoň něco přečtěte a mrněte na video. Není to VFR, ale jak Jozka Kubíček říká, že motorka má pouhopouhá dvě kola. Tak něco ze slunné Itálie. Ducati Multistra[img]http://[/img]da. Jednou už tady byla otevřena diskuze jakou motorku by kdo bral a jeden z návrhů byla právě Multistrada. Využil jsem návštěvní dny Ducati Ostrava a šel se hodinu na tomto stroji povozit. Všechno fajn až na jednu důležitou maličkost právě u motocyklů Ducati a to je cena. Sportka nezabrala, takže nic.
Nedávno na ČT2 byl pěkný pořad právě o tomto motocyklu, tak se mrkněte. Posílám odkaz:

nebo ještě je i na motorkářích:
www.motorkari.cz/video/?v=57862

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7425

  • Ducati
  • Avatar uživatele Ducati Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Máte zájem mít doma v garáži motorky s využitím ve městě, na cesty, sport i do lehkého terénu? A co když to všechno bude v jedné mašině? Ano, tak se prezentuje nová Multistrada 1200 od Ducati s dvouválcem o výkonu 150 koní. (+ 2x video)
První Multistrada 1000 DS prošla v roce 2006 výrazným faceliftem, kde hlavní změnou byl nový jedenáctistovkový motor s výkonem 95 koní. Po dalších čtyřech letech už ale sláva „Strady“ doznívala a bylo načase přijít s novou generací. Ducati předesílala sem tam nějaké informace, že se bude jednat o pořádný bike; sem tam unikly nějaké špionážní fotky z testování nové motorky, ale popravdě: při oficiální představení řadě lidí spadla brada. Nová Ducati Multistrada 1200 se prezentuje jako čtyři motorky v jedné a hned vám povíme proč.
Že Italové umí poskládat pěknou motorku, o tom není sporu. Nová Multistrada má enduro zobák, který ukrývá otvory pro přísun vzduchu, středně velké plexi, blinkry v krytkách rukojetí, klenutou nádrž a pohodlně vypadající dělené sedlo. Základem motorky je příhradový rám z ocelových trubek a o odpružení se stará obrácená vidlice Marzocchi s průměrem trubek 50 mm, vzadu je pak pro Ducati klasická jednoramenná kyvka a centrální tlumící jednotka Sachs.
Pohonnou jednotkou je nejnovější verze vidlicového dvouválce Testastretta o objemu 1200 ccm. Ano, je základem byl motor ze superbiku 1198. Agregát s osami válců do pravého úhlu disponuje výkonem 150 koní v 9 250 ot/min. a maximální točivý moment 119 Nm nastupuje při 7 500 otáčkách. Vše se přenáší na zadní kolo pomocí mokré spojky, 6stupňové převodovky a řetězu. Pozor, nová Multitrada má i kontrolu trakce. Krotit tuto univerzální mašinu budete pomocí brzdového systému Brembo, kde jsou na předním kole dva kotouče s průměrem 320 mm a radiálními 4pístkovými třmeny, vzadu je jeden menší kotouč. Systém ABS je na přání. Poslední důležitá dvě čísla: suchá hmotnost motorky je 189 kg a palivová nádrž pojme 20 l naturalu.
Opět nesmí chybět vylepšená verze S, ale v případě nové Multistrady přijíždí hned dvě varianty: Sport Edition a Touring Edition. Obě verze mají nějaké ty karbonové doplňky, odpružení od firmy Öhlins (poznáte podle přední zlaté vidlice s průměrem trubek 48 mm) a především Ducati Electronic Suspension (DES) systém. Verze Touring bude mít navíc v základu vyhřívané rukojeti, centrální stojan a boční kufry.
A teď k těm špekům: plyn je řízen elektronikou ride-by-wire a řidič si bude moci zvolit ze čtyř jízdních režimů Sport, Touring, Enduro a Urban. Kromě změny ve vstřikovací mapě (a tím pádem změny výkonu) se zároveň přenastaví i kontrola trakce a u verze S i změny podvozku. Pro zajímavost, např. v režimu enduro se výkon sníží na 100 koní a díky úpravě odpružení se zvedne světlá výška motorky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7426

  • Zdenále
  • Avatar uživatele Zdenále
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 206
  • Obdržená poděkování 0
Nějak mě to zlobí, když chci dát obrázek atd, dokonce tyto článečky jsem napsal pod jménem jako nějaký Ducatista.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7427

  • Zdenále
  • Avatar uživatele Zdenále Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník


ani ty odkazy nějak nejedou...?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7428

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Tahle motorka se mi taky hodně líbí. Třeba se jednou v garáži objeví. :blush: Kromě té ceny se mi ještě nelíbí rozvodové řemeny. Což o to, patří do k Ducati. Ale mění se docela často. Tuším je předepsaný interval 24 tis. km. Prý se na tom dá najet podstatně víc. Ale i tak to bude nemalý servisní výdaj. Další věc je spolehlivost. Pořád tak nějak k těm italským výrobkům nemám důvěru. Ale uvidíme časem. VFR800 prodávat určitě nebudu, takže bych měl zálohu, kdyb italšrot nejel. :laugh: No úplně nejradší bych byl, kdyby nějakou použitelnou motorku udělala Honda...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7430

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007
  • Návštěvník
  • Návštěvník
scalla napsal:

Tahle motorka se mi taky hodně líbí. Třeba se jednou v garáži objeví. :blush: Kromě té ceny se mi ještě nelíbí rozvodové řemeny. Což o to, patří do k Ducati. Ale mění se docela často. Tuším je předepsaný interval 24 tis. km. Prý se na tom dá najet podstatně víc. Ale i tak to bude nemalý servisní výdaj. Další věc je spolehlivost. Pořád tak nějak k těm italským výrobkům nemám důvěru. Ale uvidíme časem. VFR800 prodávat určitě nebudu, takže bych měl zálohu, kdyb italšrot nejel. :laugh: No úplně nejradší bych byl, kdyby nějakou použitelnou motorku udělala Honda...


Honda dela spoustu pouzitelnych motorek ;-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7431

  • VFRošt
  • Avatar uživatele VFRošt
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 177
  • Obdržená poděkování 9
beyk0007 napsal:

scalla napsal:

Tahle motorka se mi taky hodně líbí. Třeba se jednou v garáži objeví. :blush: Kromě té ceny se mi ještě nelíbí rozvodové řemeny. Což o to, patří do k Ducati. Ale mění se docela často. Tuším je předepsaný interval 24 tis. km. Prý se na tom dá najet podstatně víc. Ale i tak to bude nemalý servisní výdaj. Další věc je spolehlivost. Pořád tak nějak k těm italským výrobkům nemám důvěru. Ale uvidíme časem. VFR800 prodávat určitě nebudu, takže bych měl zálohu, kdyb italšrot nejel. :laugh: No úplně nejradší bych byl, kdyby nějakou použitelnou motorku udělala Honda...


Honda dela spoustu pouzitelnych motorek ;-)



Petr má pravdu.
V poslední době mě sice připadalo, že Honda trochu ztrácí dech, ale jak se zdá není tomu tak. Jen prostě modely Hondy nemusí každému "sedět" - co člověk - to názor, že... ;)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7434

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
beyk0007 napsal:

Honda dela spoustu pouzitelnych motorek ;-)


Opravdu? Zkus mi z té spousty vyjmenovat alespoň několik. Začneme dojezdem 300km+, litá kola, hmotnost do +/- 250 kg, výkon 80kw+, objem 1000ccm+, možnost navěsit kufry a cestovat ve dvou. Strašně se těsím na ten výčet. ;)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7435

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
VFRoštak napsal:

Petr má pravdu.
V poslední době mě sice připadalo, že Honda trochu ztrácí dech, ale jak se zdá není tomu tak. Jen prostě modely Hondy nemusí každému "sedět" - co člověk - to názor, že... ;)


Mně spíše přijde, že to v poslední době v Hondím marketingu převzali kokoti. Viz VFR1200. Suprová motorka s debilní nádrží. Tohle může vymyslet jen blbec. A neberu řeči, že to nejde. Jestliže v Moto GP umí udělat motorku s véčkovým motorem a 24 litrovou nádrží (kde těžiště hraje sakra větší roli než na 1/4 tunovém parníku), pak ji musí umět udělat i na sériovce. Taky by se mohli inspirovat u Guzzi, kde Stelvio čelilo podobné kritice. Taloši to vzali z gruntu a dnes má Stelvio 32 litrovou nádrž a kupodivu to vypadá i hezky, na rozdíl od GS Adventure, kde obdobně velká nádrž vypadá jak cisterna. :) A proč třeba Crosstourer nemá 32 litrovou nádrž, když je to takový tourer?
Nebo Crosstourer. Na kterou sviňu dali na takovou motorku drátěné kola? K čemu to je? Kromě toho, že se to hůř čistí? O palubce, která ve mně evokuje tu z embéčka ani nemluvím (ale to je má osobní averze, předpokládám, že kokoti embéčko neznají :) ).
Jasně, pokud budu chtít motorku jen tak na projetí, klidně si můžu koupit CB1100. Ta je pěkná. Ale kufry by na ní vypadaly fakt divně.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Ducati Multistrada 1200 S 10 roků 6 měsíců zpět #7436

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Zpět k tématu Multistrada. V téhle motorce se talošům podařilo skloubit několik věcí. Výkon jako u sportovní mašiny, pohodlný posaz pro cestování, nízkou hmotnost a motorka vypadá dobře jak s kuframa tak bez nich. Nádrž je na hranici použitelnosti. Tahle motorka už několik let nemá naprosto žádnou konkurenci. Nikdo jiný nic podobného nenabízí. Kdyby ji taloši dokázali vyrábět ve stejné kvalitě a finančními náklady jako japonci, byl by to prodejní trhák. On je to trhák i tak, v poměru k výrobním kapacitám Ducati. Ale ta cenovka je velká brzda.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.354 sekund
Powered by Kunena fórum