• Strana:
  • 1

Téma:

Čau všichni 17 roků 7 měsíců zpět #645

• Víťan
  • Avatar uživatele Víťan Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Ahoj lidičci.Moc se omlouvám za mé bláboly,ale jsem naprostý nováček mezi váma.Ne že bych byl jako čerstvá zelenina,už mi je trošku více roků,ale to sem nepatří.Prostě mi je 37 let,jsem z Oder-vesnice Dobešov.Motorkář jsem byl již jako malý klučina,i když to byly jiné stroje,ale i tak to byla krása.Dnes je jiná moderní doba a také jiné moderní mašiny.Já mám už dlouho stejnou motorku RC36.Je to můj miláček,samo až po mých nejbližších a to je manželka Blanka a dvě dcery 18 Terezka a 15 Lenička.Pracuji jako záchranář v Novém Jičíně.Tady nejsem dlouho.Před záchrankou jsem sloužil u hasičů 15 let.Změna je život,tak jsem změnil jinou složku Integrovaného systému,ale bordél je tu také,jako byl u hasičů.Nic méně jse mi zaměstnání moc líbí.To jen o mě,abych se neozýval a vy jste nevěděli o koho vlastně jde.Jak jsem již psal,jsme z Nového Jičína a chtěl bych se touto formou zeptat,jestli by chom nemohli udělat akci tady u nás,nebo aspoň v okolí Ostravy.Já vás ještě neznám a nevím kolik je vás tady z blízkého okolí,ale byla by to bomba.Dnes mám zrovna službu.Sluníčko svítí a mě to škube celým tělem,prostě bych se sváma moc rád poznal a projel.Pak bych vytáhnul naši nejlepší slivovičku a dali by chom pokec,jak jde vlastně život.Ještě chci říci,že moc často vyjíždím jako záchranář k dopravním nehodám.Ne vždy se po akci směji,ale to už je ta dnešní realita.Jen jsem vám všem chtěl říci,že všichni jste šupa lidi,ale bacha na voly.Také jsem vám chtěl navrhnout nějaký seminář pro motorkáře a jejich blízkých.Myslím tím,že by,samozřejmě až s vašim schválením,že bych zařídil profesionální přednášku,jak se zachovat při jakékoliv nehodě,jak a co dělat,jak a kdy zahájit KPCR(Resuscitaci)jak mluvit do telefonu s dispečinkem CTV(centrum tísňového volání).Vůbec na vás nechci zapůsobit,že se vám v nucuji,nebo že to,co jsem nám nabídl,že to sám nepotřebuj