• Strana:
  • 1
  • 2

Téma:

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11754

  • NesmrtelnáTeta
  • Avatar uživatele NesmrtelnáTeta Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Přesně tak jak je to na té fotce bych si to představoval jen bych asi nechal originální výfuk. Přizvednout ke stupačce bude asi nejlepší nápad ( až přeleštím svody ). S tou trubkou nebo nějakých kuchlým výfukem je to spíš taková úvaha a hra v hlavě protože chci cestovat a jak je zmíněno Rakousko nebo Německo to dost hrotí a už i zde občas kolegové volají TK. Tak díky moc a jdu hledat svody a kolínka :o)

Ještě mne napadá. Stěhuju se teď z Ostravy na nějaký čas do Prahy a Tetu beru taky ... garáž tam mam ale tak nějak nemam žádnýho servisáka. Tahat ji pokaždé do OV nechci. Máte někdo tip nebo známěho? Nepotřebuju levný ( i když každa kačka se počítá ) ale hlavně spolehlivého člověka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11755

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Na téma výfuku a co na to motor tady toho bylo napsáno vcelku dost jak v diskusi, tak v článcích. Nicméně budu se opakovat. Je to úplně jednoduché. Zajeď s motorkou na brzdu se sériovým výfukem. Změř. Namontuj upravený výfuk. Změř. Co na to motor uvidíš černé na bílém. Ve většině případů zjistíš, že ta trubka je kromě kraválu na nic a motor s ní jede hůř než se sériovkou. Ale někdy se tomu dá pomoci přemapováním, např. pomocí power commanderu.
Tímto většinou diskuse končí, protože většina rozjímačů si raději vsugeruje, že ta jejich trubka jede lépe a trápí motor chudou směsí.

Výfuk pod sedlo dozajista jde, jako jde úplně všechno na světě. Je to jen otázka času a peněz. Pro inspiraci začni tím, že si prohlídneš VTEC a získáš představu, co všechno budeš muset předělat. Regulátor pod sedlem je to nejmenší. Dnes není problém na 3D tiskárně vytisknout konektor a vyrobit si prodloužení kabeláže, abys mohl regulátor přemístit třeba dopředu na rám (a kdykoli se moci vrátit do původního stavu). Ale mohla by to být pěkná práce, pokud jsi odhodlán tomu ten čas a peníze věnovat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11756

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 414
  • Obdržená poděkování 1

NesmrtelnáTeta napsal: Ahoj.Tak nějak si představuji že to má vypadat jen mi to prostě kazí linii když to není pod sedlem. Ono na stk stejně počítám že bude klasická původní koncovka, ale uvažuju že po čr budu jezdit jen z nerez trubkou bez výfuku ukončenou cca 5 cm za stupackou jen nvm co.na to motor. Ideální představa je standardní koncovka pod sedlem ale absolutně netuším co na to regulátor a plasty.


....jízda jen s trubkou.... no nevím, já s tím laboroval a ten zvuk je takový nehluboký a plechový.... Teď mám origo vyfuk, vnitřek vykuchaný s jen perforovanou trubkou obalenou vatou a udělal jsem si takovou zátku na konec, inspirovalo mě tehdy Ducati. Zvuk záleží kolik vaty tam dáš atd, ale je to určitě lepší než jen trubka, ta by sice více řvala, ale bylo to divné. Kdysi tady jezdil kámoš se starou VFR 1994, a měl taky jen trubky, ale prodloužené až na původní délku. No a to byla husí kůže...
...dle mého servisáka si s tím motor a jednotka poradí bez problémů...
...dle mě regulátor netrpí na teplotu jako takovou, ale na nevalitní propoje v kabeláži moto, v konektorech....vznikají tam větší proudy atd a pak se to i více hřeje a pálí...toť můj názor:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11757

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43

Viki napsal: ...dle mého servisáka si s tím motor a jednotka poradí bez problémů...

V jednom, dnes již neexistujícím dealerství ve Vestci servisáci tvrdili, že VTEC ventily se neseřizují...

Ale pravda, tvého servisáka neznám. Třeba si nechal nějakou VFR odbrzdit a mluví na základě naměřených zkušeností. Každopádně VTEC měl s laďákem chudou směs a jeho řídící jednotka si s tím neporadila. Pochybuji, že FI má řídící jednotku lepší. Jen pro zajímavost, řídící jednotky ve VFR jsou vcelku "hloupé", tak 15 let za tím, co se v té době montovalo do aut.

To je podobné, jako když kamarádovi doporučil servisák gumy na auto. Sice to bylo korejské "Nango-cosi", ale doporučil mu je SERVISÁK. On to musí vědět, protože ty gumy se PRODÁVAJÍ. Samozřejmě, že se prodávají, když jsou o polovinu levnější, než zavedené značky a pan servisák je za patřičnou provizi doporučuje všem zákazníkům. Kruh se uzavřel a servisák alespoň v tomhle nelhal. Pak se podíváte na test ADACu a "Nango-cosi" mají o 13 metrů delší brzdnou dráhu než zavedená konkurence. Ale samozřejmě, zákazníci si stěžovat nebudou, protože, naštěstí, takhle mezní situaci nikdo z nich nikdy nezažije. Snad jen pro ty, kteří ji zažili, to byl zážitek poslední.

No, ale to se od výfuku pod sedlem dostáváme už někam úplně jinam. Vykecal jsem se a pokud máte jiný názor, brát vám ho nebudu. Každý má právo věřit čemu chce.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11758

  • Dvoři
  • Avatar uživatele Dvoři
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 213
  • Obdržená poděkování 9

NesmrtelnáTeta napsal: Přesně tak jak je to na té fotce bych si to představoval jen bych asi nechal originální výfuk. Přizvednout ke stupačce bude asi nejlepší nápad ( až přeleštím svody ). S tou trubkou nebo nějakých kuchlým výfukem je to spíš taková úvaha a hra v hlavě protože chci cestovat a jak je zmíněno Rakousko nebo Německo to dost hrotí a už i zde občas kolegové volají TK. Tak díky moc a jdu hledat svody a kolínka :o)

Ještě mne napadá. Stěhuju se teď z Ostravy na nějaký čas do Prahy a Tetu beru taky ... garáž tam mam ale tak nějak nemam žádnýho servisáka. Tahat ji pokaždé do OV nechci. Máte někdo tip nebo známěho? Nepotřebuju levný ( i když každa kačka se počítá ) ale hlavně spolehlivého člověka

Trošku jsem pátral a tady prodávají koleno i s výfukem zvedlé jako na fotce.Tak je zkus poptat zda by nebylo možné koupit jen koleno.
www.vyfuky-dominator.cz/vfr800-1998-2001-pod-sedlo-.html

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11759

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 414
  • Obdržená poděkování 1

scalla napsal:

Viki napsal: ...dle mého servisáka si s tím motor a jednotka poradí bez problémů...

V jednom, dnes již neexistujícím dealerství ve Vestci servisáci tvrdili, že VTEC ventily se neseřizují...

Ale pravda, tvého servisáka neznám. Třeba si nechal nějakou VFR odbrzdit a mluví na základě naměřených zkušeností. Každopádně VTEC měl s laďákem chudou směs a jeho řídící jednotka si s tím neporadila. Pochybuji, že FI má řídící jednotku lepší. Jen pro zajímavost, řídící jednotky ve VFR jsou vcelku "hloupé", tak 15 let za tím, co se v té době montovalo do aut.

To je podobné, jako když kamarádovi doporučil servisák gumy na auto. Sice to bylo korejské "Nango-cosi", ale doporučil mu je SERVISÁK. On to musí vědět, protože ty gumy se PRODÁVAJÍ. Samozřejmě, že se prodávají, když jsou o polovinu levnější, než zavedené značky a pan servisák je za patřičnou provizi doporučuje všem zákazníkům. Kruh se uzavřel a servisák alespoň v tomhle nelhal. Pak se podíváte na test ADACu a "Nango-cosi" mají o 13 metrů delší brzdnou dráhu než zavedená konkurence. Ale samozřejmě, zákazníci si stěžovat nebudou, protože, naštěstí, takhle mezní situaci nikdo z nich nikdy nezažije. Snad jen pro ty, kteří ji zažili, to byl zážitek poslední.

No, ale to se od výfuku pod sedlem dostáváme už někam úplně jinam. Vykecal jsem se a pokud máte jiný názor, brát vám ho nebudu. Každý má právo věřit čemu chce.


...jak říkáš Tome, tvou reakci jsem čekal...:)
...řeknu to tedy jinak, mám s laďákem cca 70 tis km a na moto nepozoruji nic zvláštního...:unsure:
...a po mé zkušenosti s příkopou a vytlačením z cesty autem, kvůli tomu, že mě neslyšel už bez laďáku nevyjedu, když nemusím do zahraničí....:side:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Představení a dotaz 3 roků 8 měsíců zpět #11760

  • NesmrtelnáTeta
  • Avatar uživatele NesmrtelnáTeta Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Díky moc za rady a tipy. Na ty kolena koukám celej den a uvidíme co přinese poptávka ale očividně je to jen o ceně. Najít to nej s poměrem ceny a vykonu resp. Kvality.
Co se týká výfuku, zvuku a toho okolo je to jen o tom, ze se ve mě občas probudí to nezbedne dítě co my chlapi v sobě máme a uvažuju nad hloupostma. Vše mi hovoří pro standardní koncovku a jen si pohrát s tim vyvedenim za stupačku. Ať uz kvůli času,cestování a jednoduchosti a tak. Úplně nerad vrtam do toho co funguje dobře,ale to děcko je občas hlasité a ja si to takhle potřebuju vyblit někomu a teď k tomu servisu v Praheeeee máte někdo?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.442 sekund
Powered by Kunena fórum