• Strana:
  • 1
  • 2

Téma:

Re: Dobrej ale ne moc drahej servisak v praze? 13 roků 10 měsíců zpět #6077

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
No sání. Pokud myslíš airbox, tak to ani nepočítám. To je pár šroubků sem a zase zpátky. S nádrží se nadrbeš více, zvláště pokud nechceš mít benzín na zemi. A pochopitelně to předpokládá, že nádrž není plná... :-)))

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Dobrej ale ne moc drahej servisak v praze? 13 roků 10 měsíců zpět #6095

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 415
  • Obdržená poděkování 1
no já to vidím opačně,nádrž je díky peanu dole hned,ale těch hadiček kolem sání,to se mi už tak moc nelíbí... :)
....ale musím říci,že jsem sání ještě nesundával,jen jsem koukal v servise,a to už tak 4 roky z5.... ;)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Dobrej ale ne moc drahej servisak v praze? 13 roků 10 měsíců zpět #6096

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
no, tak tímhle know how zatím nedisponuji :-) Když je nádrž skoro prázdná, obrátíš ji na záda, odpojíš ty hadice u čerpadla a je to. Akorát na tu manipulaci je lepší mít někoho k ruce, i když já jsem to dělal sám. Kolem airboxu těch hadiček zase tolik není, to se jen na první pohled zdá. Jednoznačně největší opruz jsou chladiče. Ty hadice tam drží jak přilepené vteřinovkou :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Dobrej ale ne moc drahej servisak v praze? 13 roků 10 měsíců zpět #6100

  • vipermm
  • Avatar uživatele vipermm
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 40
  • Obdržená poděkování 0
Kurna no co spo pozeral v manuale tak pomerat hrubku podloziek teda skor volu staci Fugomerkou ked das dole len dekle hlavy. A strcis fugomierku medzi hrncek a vacku. Aspon tak to tam je nakreslene, a ked zistis co asi aj hej ze je to tam na pikacu tak to potom treba davat cele dole. Ale ak chces byt uplne presny a odmerat hrubku podlozky priamo z mikrometrom tak to musis cele rozobrat hned a to uz je potom jedno, to ich mozes aj hend pomenit :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Dobrej ale ne moc drahej servisak v praze? 13 roků 10 měsíců zpět #6101

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Nevím, do jakého manuálu jsi se díval. Co píšeš platí na starých dobrých VFR s rozvodem koly. VTEC musíš hezky rozebrat, ZABLOKOVAT VTEC ventily přípravkem, který pochopitelně musíš mít, hezky složit a poměřit. Pokud je všechno OK, zase si to cvičně rozebereš, aby jsi vyndal ty přípravky a zase hezky složíš, aby jsi mohl jezdit. Na VTEC můžeš mít různé názory, jestli to škubání za to stojí, jestli to opravdu přidá krouťák v nízkých otáčkách, ale tohle konstrukční řešení (řetěz místo kol + ta šaškárna při ventilech) se nedá nazvat jinak, než zločin. Když nic, přinejmenším kola tam mohly zůstat. Ale holt řetěz je levnější... :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.312 sekund
Powered by Kunena fórum