• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2447

  • Dj Gas
  • Avatar uživatele Dj Gas Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Ahoj kluci je mi tedy trapně se ptát zrovna tady,ale přeci.Rozhoduji se o koupi motorky mezi VFR 800Fi r.v.98 najeto 30tis. a Hondou VTR 1000F r.v.02.Mohli byste mi poradit vše možné jsem zvažoval...jo a slyšel jsem něco o žravosti oleje VFR,ale kolega už si nepamatoval u jakého modelu to bylo....předem díky všem...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Odp:Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2449

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
Tak předně jde o porovnání dvou totálně odlišných motorek. Trochu to shrnu.
Určení motorek je odlišné, VFR je spíš do cestovna a v bodě všestranost (sport-cestování-náklady-spolehlivost) nemá do dneška skoro žádné konkurenty a na tom trvám. VTR je spíš bordel holka co nadělá hodně parády a povyku, ale jinak není moc směrů kde by vynikalo nijak zvlášť z řady. Pokud oželíš krouťák dvouválu a nevadí ti motor podržet pod krkem pak bych znovu volil VFR, protože VTRu bude v pohodě stačit. Na papíře stejný výkon, jen ten krouťák je samozřejmě jinde a je ho trochu méně. Pokud se budem bavit o spotřebě pak JEDINĚ VFR. VTR žere v serii 8-12l/100km, kdežto VFR RC46I 5-7l ať jedeš jak chceš. Laďáky a poladění karbeců u VTR prý může sundat spotřebu až o 2l dolů, ale kdo ví. Další výhodu VFR vidím právě ve vstřikování. Odpadá seřizování a funguje prostě na výbornou. Spotřeba pneu řetězovky atd. zkrátka provozní náklady vyznívají jasně pro VFR. Spolehlivost bude dobrá u obou , obě mají rozvody ozubeným soukolím a ničím zásadním netrpí. U VFR je problém s regulatory dobíjení, který se ti asi dřív či pozděj vys.... a vyměníš ho za Ignitech 2400kč popř Vape. JIné závady nejsou. Co se týká spotřeby oleje tak nevim jak u VTR , ale u VFR je to nesmysl. Záleží jen na tom jaké prase s tím kdy jezdilo. Pro ilustraci moje stará VFR r.v 89 při nějakých 90t.km a po 6 majitelích brala tak 0,5l na 10t.km což považuju za směšnou hodnotu (2*za sezonu jsem přidal 2decky). Současná RC46 na které mam 71t.km nežere naprosto nic co by bylo změřitelné, zkrátka během sezony kdy dám 10-15t.km není ubytek měřitelný. Image motorek je věc vkusu, ale myslím že když dáš na VFR vyfuk pod sedlo a necháš vyniknout letmák tak si nemá s VTR co vyčítat, možná naopak. Zvuk fantastickej u obou. Samozřejmě jsem trochu zaujatý, ale tak jak jsem to napsal tak to je. Pokud VTR tak SP2 nebo i SP1. Nejsou tuctovky je jich málo, jsou nááádhernýýý, tvrdý, žerou snad ještě víc jak Firestorm no prostě vyjímečný kousky nehledě k 25koním navrch. Ty se ale s VFR nedají porovnat už ani myšlenkou to by nebylo jablka a hrušky , ale jablka a česnek :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Maxx.

Odp:Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2450

  • Dj Gas
  • Avatar uživatele Dj Gas Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Já Ti moc děkuji za vyčerpávající odpověď...stačí mi naprosto.Jen podotknu co se týče VTR má rozvod řetězy a mění se tam poměrně často napínák...preventivně po koupi.
I tak díky moc,mám tedy rozhodnuto,teď se jen rozhodnout zda dát přednost výbavě,najetým kilometrům, ročníku..?
Zeptám se ještě jak dát výfuk pod sedlo,musí se použít laďák nebo seriovka?

Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Odp:Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2452

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Jojo sorry, ozubený soukolí mají jen SP1 a SP2. Cosi se mi pletlo, že i firestorm, ale asi ne.
Seriovku pod sedlo nedáš je velká a těžká, ale dá se sehnat laďák z druhé ruky za dobrý peníz, nebo slušné ceny ma český Tenax, tam dělají i svody a ten pod sedlo mi kdysi psali mam pocit že přijde na cca1600-2000Kč (jen svod)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Odp:Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2453

  • cabrone
  • Avatar uživatele cabrone
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 57
  • Obdržená poděkování 0
jojo VTR ma rozvod retezem...lidi asi mate,ze ten motor piska podobne jako u VFR (teda aspon kamaradovi na Varanu piska) Jinak jak psal Maxx,spotreba oleje nemeritelna,kdyz zalomis zapesti,tak se umi taky rozparadit.Oproti VTR to dobre sviti(holt cestak).Jinak je asi lepsi jit do roku 00-01.mely jiny palivovy mapy a uz nemely manualni sytic.Diky tem mapam(udajne) je ta spotreba jak pise Maxx.A ten jinej vyfuk(sand ho pristi sezonu budu mit :blush:) ma jiny propojeni se svodem,ale to je jeho soucasti.Jinak je to moooc pekny;) Dela ho vice firem,tady mas pro ilustarci od Bose.www.bos-exhausts.com/cat/1310238-eng.html

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Odp:Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2454

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
Taky bych dal přednost 00-01, ale asi jen proto že jsou prostě novější. Já mám 99 a ta spotřeba je jak jsem psal. Manuální sytič není problém. Dám půlku stisknu start motor naběhne asi na 2500ot. a po cca.20s ho úplně stáhnu a motor se v klidu převaluje na 1000. Nikdy jsem s tím neměl problém. JInak spotřeba je asi cca o pul litra menší při klidné jízdě při palbě se to rovná..to jsme tak nějak odzkoušeli s Letcem ten má 01

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Odp:Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2455

  • cabrone
  • Avatar uživatele cabrone
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 57
  • Obdržená poděkování 0
ok,zase jsem chytrejsi:) prodaval jsem jak jsem koupil od ruznych zdroju

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Odp:Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2456

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
No však máš recht, mapy jsou jiné upravné kvůli spotřebě..ale jak jsme tak zkoušeli to ma vliv především při klidné jízdě :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Odp:Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2457

  • Dj Gas
  • Avatar uživatele Dj Gas Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
A nahrát tam ty mapy nejdou....?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Odp:Rozhodující dotaz 15 roků 4 měsíců zpět #2458

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Zapomeň na nějaké mapy, tady opravdu problém není a dělali bychom tu z komára velblouda. Jestli budeš jezdit za 4,5-7 nebo 5-7 je myslím jedno. Stejně přes 6,5 nepujdeš skoro nikdy. A Ten sytič není jako u starých motorek, že bys ladil polohu a tím nějak hlídal otáčky. Ten motor je schopný naskočit a běžet defacto bez něj hned po startu bez nějakého vrkání plynem atd... zkrátka NO PROBLEM;) Tak ať dobře vybereš

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.338 sekund
Powered by Kunena fórum