• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #776

  • MartinVFR
  • Avatar uživatele MartinVFR Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Ahojte.

Příští jaro se mi splní sen a pořídím si konečně VFR.
Bude to můj první stroj, tak bych měl pár dotazů.

Kromě benzínu, jaké máte s motorkou náklady?

sada gum - kolik zhruba vydrží (při normální jízdě, nejsem závodník) a kolik sada stojí

povinné ručení - platí se jen povinné nebo se musí ještě něco navíc (nebo byste něco navíc doporučili)

další co vás napadne

Chci si kupovat VFR rok výroby 2002 a výše (V-TEC).

Díky předem za odpovědi. Ať se vám dobře jezdí B)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #777

  • sebekjiri
  • Avatar uživatele sebekjiri
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 0
gumy cca 10 000km, olej a filtr každej rok, za dva roky vzduchovej, po třech letech svíčky a ty jsou dražší, základ je pořádná baterka jinak jde regulátor do kopru 6-8 tisíc. Ale jinak je to jenom sex, zábava a sex:evil:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #781

  • Miri
  • Avatar uživatele Miri
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 51
  • Obdržená poděkování 0
Povinné ručení, je jasné. Pokud chceš pojistku, nedoplatíš se, protože na motorku jsou drahé. Gumy pořídíš za cca 8.000,-, jednou za 10.000 km (podle stylu jízdy) řetězovka, 4.500,- Kč (d.i.d.), olej a filtr cca 1.500,- svíčky (4 ks) á 250 Kč,-, těch věcí je spousta (brzdové destičky, brzdová kapalina, vzduchový filtr), zkráceně já jezdím sezónu pokud nepočítám benzín za cca 20.000,- Ovšem tyto náklady by tě neměly odradit, žádná motorka tě nevyjde laciněji. A navíc, VFR je spolehlivá, krásná a zkrátka nej motorka (Viď Paule, ty zapřísáhlej VFRkaři kterej si pořídil bavoráka :) :) :) )<br><br>Příspěvek editován: Miri, v: 14/06/2007 17:04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #786

  • MartinVFR
  • Avatar uživatele MartinVFR Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Díky za odpovědi. To mi dává celkem slušný přehled.

Budu sice muset šéfovi kleknout na krk,aby mi zvednul plat,ale co by člověk pro motorku neudělal :silly:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #788

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
no tak já budu konkrétně nekonkrétní ať máš trochu zmatku v hlavě
sada gum:od 6000Kč do +-13000Kč a vydrží dle jízdy a typu 5tkm-15tkm
regulátor: nesmysl kupovat poruchový originál za 7000Kč, lépe Ignitech za 2500Kč
řetězovka: opět dle typu a výrobce 2500Kč -5000Kč, rozhodně bych tady nešetřil
brzdové desky: to stejné, od 700Kč za pár po 2100+-Kč za ST směs od Nissinu (opět bych nešetřil)
olej+filtr: se budu opakovat, nešetřit!, obyč polosyntetika za cca 200Kč/litr, syntetika dle značky 300-500Kč/litr , filtr 200-300Kč
vzduchový filtr: 700-1300Kč dle výrobce
atdatdatd........ , hlavně nešetřit:evil: , tím nechci říct, že je nutné kupovat gumy za 12tyček a jezdit na servis do Hondy za 800Kč/h:woohoo: , tak ať za rok dobře pořídíš a vedoucího nešetři:cheer:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #790

  • Miri
  • Avatar uživatele Miri
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 51
  • Obdržená poděkování 0
MartinVFR napsal:

Díky za odpovědi. To mi dává celkem slušný přehled.

Budu sice muset šéfovi kleknout na krk,aby mi zvednul plat,ale co by člověk pro motorku neudělal :silly:


Šéfovi na krk neklekej, rovnou mu na něj šlápni ale jemně, aby ještě stihl podepsat novej platovej výměr ;) Jinak souhlas s Maxxem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #791

  • Merlin
  • Avatar uživatele Merlin
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 208
  • Obdržená poděkování 0
syntetika je zbytečná polo je plně dostačující

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #829

  • maxx
  • Avatar uživatele maxx Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
polosyntetiku jen v případě, byla-li na ní ježděná moto celé období před koupí, jinak jsem jednoznačně pro synt.B)
-kuwa a ty Merline furt nešetří, víš jak to je ...kdo šetří má ..........H....O

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #833

  • Merlin
  • Avatar uživatele Merlin
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 208
  • Obdržená poděkování 0
hele jak tam dáš plnou syntetiku tak už jinak nemůžeš.................

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR - náklady 17 roků 5 měsíců zpět #836

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 415
  • Obdržená poděkování 1
.......výrobce doporučuje polosyntetiku...........B)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.372 sekund
Powered by Kunena fórum