Jezdím převážně ve dvou a zatím si žádný z batůžků nestěžovala
ani při dlouhých přesunech v řadech stovek km. Na pohodovou cestovní jízdu stačí aby se jistila volným držením za pas. Držet se pořád za nádrž je vysílující a řekl bych nesmysl pro cestování. Když jedeš palbu nebo náhle změníš rytmus stačí jí přehmátnout, jinak by neměl být problém. Ono obecně na sportovně-cestovním motocyklu jako je VFR, Sprint1050, ST2,3,4 je určitý předklon při opření za nádrž vždy. Ale opravdu u těchto motorek by nemělo jít o nic dramatického a nutného. POkud chceš pohodlí pro oba a za každých okolností musíš hledat v segmentu cestovních strojů nikoliv sportovně cestovních. Nemůžu říct z vlastní zkušenosti, ale asi jediná alespoň trochu sportovně laděná cestovní motorka s větším pohodlím než VFR by měla být CBF především CBF1000. Co se VFR týče tak je problém nejspíše s tím, že se snáží tvoje plovička držet za každou cenu v určitě poloze a není dostatečně uvolněná, opravdu na VFR si postěžuje málokterý spolujezdec. Zkus se optat spíš pravě těch spolujezdkyň, ty budou vědět více.