Tak jsem se byl dnes kouknout na VFR a jsem nadšený. Nemůžu vůbec souhlasit s Vladem. Vzhledově je mnohem dynamičtější a sportovnější než se zdá na fotkách a do cestovna bez kufrů mi vůbec nepřijde. Zdá se kompaktní a \"malá\". Co se týče posezu tak si troufám tvrdit, že je naprosto stejné jako na 800Fi. Měl jsem úplně stejně pokrčené nohy, stejné úhly, stejně daleko řídítka, řadička tam kde jsem ji čekal atd. Pro mě 197cm, je velikost tehlé motorky úplně ideální a rozhodně ne VELKÁ, prostě akorátní o něco mohutnější než Fi ale ne zas moc. Při manipulaci na místě se mi moc líbila hmotnost. Opět bych si troufnul přirovnat k Fi, spíš se mi zdála lehčí a to vzhledem k papírovým 40kg navíc je rozhodně obrovské plus, pokud se to zachová i do jízdy. Zkoušeli jsme i se spolujezdkyní a sedlo je fajn tuhé na délku prostorné pro oba. Stupačky spolujezdce jsou výš jak na Fi takže vyšší postavy budou mít o něco víc skrčené nohy a to je mínus. Palubní deska, kapoty a vůbec celé zpracování detailů je precizní. Zvuk mě moc nenadchnul, každopádně je nezaměnitelný. Top výrobci už jistě pracují na něčem laděnémB) .
Shrnuto, pro mě znamená nová VFR jasnou volbu. V objemu 1000 a výš není nic exluzivnějšího a komplexnějšího. Můj druhý favorit K1200S(1300) je tímto odsunut na druhou kolej, protože oproti VFR je to autobus ikdyž krásnej.